سرخیو راموس: اخراج کردن من خیلی آسان است



سایت گل- سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئال مادرید در پایان بازی تیمش مقابل رایو وایه کانو که با برد 0-2 کهکشانی ها همراه بود به شدت از پاراداس رومرو، داور مسابقه که با دادن دومین کارت زرد به او در دقیقه 17 بازی، او را از زمین مسابقه اخراج کرد، به انتقاد پرداخت.او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد انتقادات مورینیو که راموس را مقصر گلزنی ولبک در بازی یونایتد-رئال دانسته بود، واکنش نشان داد

راموس که در این بازی دو بار از داور کارت زرد گرفت و در نهایت با کارت قرمز مجبور به ترک زمین مسابقه شد در بازی بعدی تیمش در ورزشگاه ریاسور نیز غایب خواهد بود.  در اینجا می توانید متن صحبت های او را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*اخراج از زمین: به خاطر این شرایط واقعا ناراحت هستم. اصلا طبیعی نیست که در طول دو دقیقه (فاصله بین کارت زرد اول و دوم) مرا از زمین بیرون بیندازند. من بازیکنی نیستم که خطاهای خشن انجام دهم و یا با بدرفتاری کار کنم. از اینکه هم تیمی هایم را در شرایط سختی گذاشتم و تیم را وادار به انجام تغییراتی کردم واقعا درد کشدیم. من با حس بدرفتاری ای که با من شد زمین را ترک کردم.فوتبال اسپانیا شایسته داوری های بزرگی است؛ چون ما بازیکنان فوق العاده بزرگی داریم.

*پاراداس رومرو (داور بازی): داوران مجبورند تا همه صحنه ها را تعبیر کنند. کارت زرد اول من کاملا ناعادلانه بود. نمی توان به خاطر چنین برخوردی یک تیم را ده نفره گذاشت. اخراج کردن سرخیو راموس، به خاطر گذشته ها و به خاطر برخی چیزها ساده است. این نگران کننده است. در رقابت های اروپایی و تورنمنت های بین قاره ای، شاهد داوری های دیگری هستیم.

*انتقاد مورینیو از او به خاطر گل ولبک: هرکسی آزاد است که آنطور که می خواهد نظرش را ابراز کند. سبک رفتاری من، به خاطر تربیتی که دارم هیچ وقت به من اجازه نمی دهد که کسی را انگشت نما کنم؛ مخصوصا اگر یک اشتباهی در میان باشد، هیچ وقت کسی را مقصر اعلام نمی کنم، به ویژه اگر یک هم تیمی باشد. الان باید متحدتر از همیشه باشیم، چون بازیهای مهم از راه رسیده اند.

* گلزنی مقابل رایو وایه کانو: من این گل را به مادرم هدیه کردم؛ به خاطر تمام سختی هایی که می کشد و به خاطر آن چیزهایی که درمن می بیند و صبوری می کند. ما به خاطر این برد راضی و خوشحال به خانه می رویم

*رویارویی با بارسا و یونایتد: هر دوی این بازیها اهمیت فوق العاده ای دارند. ما اولین کسانی هستیم که اطمینان داریم که می توانیم در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی به دور بعد راه پیدا کنیم.

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391 ا 12:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.